Een samenhangend beleid toerisme en recreatie dat aansluit bij de ontwikkelingen binnen Het Groene Woud, Dommelvallei en De Maashorst.

Samen met onze stakeholders ontwikkelen we een Meierijstadbrede website gericht op citymarketing in de breedste zin van het woord en voor het promoten van toeristisch-recreatieve activiteiten en evenementen, zoals de evenementenkalender. Het ontwikkelen van een operationeel marketingplan met een goede marketing- en communicatiestrategie, actieplan en activatiecampagne maakt hier onderdeel van uit.

Samen met onze stakeholders ontwikkelen we een Meierijstadbrede website gericht op citymarketing in de breedste zin van het woord en voor het promoten van toeristisch-recreatieve activiteiten en evenementen, zoals de evenementenkalender. Het ontwikkelen van een operationeel marketingplan met een goede marketing- en communicatiestrategie, actieplan en activatiecampagne maakt hier onderdeel van uit.

5.6.1 Infovoorziening en evenementenkalender

Toelichting:

In april 2021 hebben we samen met onze stakeholders een Meierijstadbrede website bezoekmeierijstad.nl opgeleverd. Deze website brengt ons recreatief toeristisch aanbod, inclusief evenementen in de UITagenda, letterlijk in beeld. Een jaarlijks marketingplan en inzet op social media maakt onderdeel uit van de promotie van de website.  

Deze pagina is gebouwd op 09/24/2021 11:40:22 met de export van 09/24/2021 11:27:07